2010. április 28., szerda

Sajtos-sonkás kifli


Gyakorta készítem,mint minden keltes finomságot. Most igazán nehéz a dolgom,hogy a hozzávalók arányát leírjam, mert csak úgy magamtól állítottam össze a tésztát. Ez nem túl sokszor fordul elő,mert vannak állandó receptek,amiket már nagyon sokszor elkészítettem,tehát nem szoktam változtatni, csak úgy. De azért még emlékszem hogyan is készült,mert mértem a belevalókat

Hozzávalók
200 ml tej
2 púpos ek. joghurt
4 dkg margarin
1 ek.burgonyapehely
kb 50 dkg kenyérliszt /BL-80/
2,5 dkg friss élesztő
1,5 tk.só
1 tk. cukor
késhegynyi aszkorbinsav

Szokás szerint a kenyérsütőbe pakolok mindent, és megdagasztatom a géppel. Átteszem a kelesztőtálba, hagyom duplára kelni.
Amikor kész, négyzet alakúra nyújtom és függőlegesen egyenlő csíkokra vágom. Majd háromszögekre metélem őket.

Ráteszem a sajtot, sonkát ,és feltekerem. Sütőpapíros tepsire teszem őket, és hagyom kelni, 40 percet, vagy egy órát is akár. Lekenem tojássárgával, megszórom egész köménnyel. Bekapcsolom a sütőt, és rögtön be is teszem a tepsit, hagyom, hogy keljen amíg bemelegszik. Visszaveszem a hőfokot 180 fokra, és készre sütöm
Még másnap is puha volt,maradt egy pár reggelire.

5 megjegyzés:

  1. Nekem is jól fogna egy dagasztó gép! Többször készítenék ilyen finomságokat!
    Ezek igazán jól sikerültek!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon guszta, holnap reggelere jöhet egy!

    VálaszTörlés
  3. Nekem is jöhet :) Nagyon guszta

    VálaszTörlés
  4. -Juci, én nagyon szeretem,nagy segítség valóban!
    Kiskukta,Bianka,köszi,nagyon szívesen küldök legközelebb!:))

    VálaszTörlés
  5. elkészítettem. a tésztája hát hogy is mondjam, nem jó ha kisűl kemény olajos tészta. pedig én tudok sütni nekem nem jött be. hát ha másnaK IZLENI FOG

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails